Forum internetowe Gniezna i Powiatu Gnieźnieńskiego
Strona głównaPortal Gniezno.com.pl



Pytania i odpowiedziUżytkownicyGrupyStatystykiRejestracjaZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Droga ekspresowa S-5
Autor Wiadomość
Andrzej 
Giga - Tata II


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1775
Skąd: Już nie Stare Miasto...
Wysłany: Wto Paź 28, 2008 18:08   

lodolamacz napisał/a:
Nie wiem co dzisiaj konkretnego dzieje się z budową "gnieźnieńsko-poznańskiego' odcinka drogi S5

Chyba na razie sprawa jest na etapie odwołania od decyzji o ustaleniu lokalizacji. Miejmy nadzieję, że Minister Infrastruktury utrzyma ją w mocy. A potem już tylko pozwolenie na budowę, przetarg na wykonawcę, po drodze wykupy i koparki mogą szaleć. Ale... no własnie jak zwykle ale... Z informacji, które GDDKIA wrzuciła na swoje strony na początku tego roku wynika, że aktualnie (w IV kwartale) miały się zaczać roboty. Ile wiec mamy opóźnienia? Nie wiem, ale mamy...

niestety im dalej w jakąkolwiek stronę od odcinka Gniezno - Poznań tym gorzej... jak jest na południu napisał Lodołamacz, zresztą ostatnio oficjalnie już przyznano, że poza drobymi odcinkami ten fragment S-5 nie powstanie do 2012. Na północ od nas też niezbyt ciekawie chyba... Ale trzeba przyznać, że jak juz się po wielkich bojach wzięli za robotę pod samą Bydgoszczą, to aż miło patrzeć jak robota idzie.
 
 
     
DaVe 


Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 806
Skąd: PGN
Wysłany: Wto Paź 28, 2008 18:11   

Ale batmobil będzie miał krócej do Poznania :clever:
 
     
abraxas 


Wiek: 38
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 2341
Skąd: Poznań
Wysłany: Wto Paź 28, 2008 18:12   

emigrant napisał/a:
Głupota ludzka częściej powoduje


Powiadasz głupota ... A niektórzy czują się dziwnie przywiązani do rodzinnej ziemi - gdzie urodzili się i wychowali. I niekoniecznie chcą, by tam, gdzie zawsze mieszkali biegła droga.

A że ludność może dostać kase za ziemię to chyba inwestor informuje ... Jakoś nie wyobrażam sobie, by nie był to NAJGŁÓWNIEJSZY z argumentów podczas dyskusji z opornymi. I w świetle tego niechęć do drogi może jednak wynika z pobudek innych? Może i z głupoty - czasami tak jest - ale niekoniecznie.
 
     
emigrant 

Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 3372
Skąd: z powietrza
Wysłany: Wto Paź 28, 2008 18:26   

abraxas napisał/a:
Powiadasz głupota ... A niektórzy czują się dziwnie przywiązani do rodzinnej ziemi - gdzie urodzili się i wychowali. I niekoniecznie chcą, by tam, gdzie zawsze mieszkali biegła droga.

Fakt, że jest to może dla nich bolesne, ale przez ich przywiązanie cierpią inni, którzy tłuką się ciasnymi drogami. Gdzieś musi być wyjście i będzie nim albo odcięcie od "pępowiny" tych ludzi za pomocą horrendalnych pieniędzy i za pomocą spraw sądowych albo radykalna zmiana ustawy na taką, że ludziom tym będzie się proponować coś w zamian, co szybciej skłoni ich do zmiany decyzji.
 
     
Andrzej 
Giga - Tata II


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1775
Skąd: Już nie Stare Miasto...
Wysłany: Wto Paź 28, 2008 18:36   

emigrant napisał/a:
albo radykalna zmiana ustawy na taką, że ludziom tym będzie się proponować coś w zamian, co szybciej skłoni ich do zmiany decyzji.

Taka zamiana już nastąpiła. Nie znam dokładnie tych przpisów, ale obecnie w przypadku gdy przkazanie nieruchomości nastąpi w szybkim terminie przekazujący otrzymuje odszkodowanie o ileś procent większe niż wynika to z oszacowania przez biegłego, a poza tym osoby, które utracą domy dostają dodatkową kwotę na koszty ziązane z przeprowadzką.
 
 
     
Radek 


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 139
Skąd: Gniezno
Wysłany: Sro Paź 29, 2008 09:59   

Nie wiem, czy ktoś poruszył już ten wątek...
Kilka dni temu miałem okazje podziwiać postęp prac w okolicach Bydgoszczy (Białe Błota).
Gigantyczny plac budowy robi wrażenie. Wygląda na to, że prace w tamtym rejonie związane z budową S5 idą pełna parą!

Czy ktoś z Was jechał może w ostatnim czasie do Bydgoszczy? Jak oceniacie postęp robót?
 
 
     
Andrzej 
Giga - Tata II


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1775
Skąd: Już nie Stare Miasto...
Wysłany: Sro Paź 29, 2008 12:40   

Kechałem kilka razy ostatnio, raz nawet specjalnie wtacałem przez Stryszek, żeby sobie całość pooglądać. Wygląda to bardzo dobrze i to jeśli chodzi o szybkość jak i nazwijmy to "kulturę pracy". Z tym ostatnim chodzi mi o to, że kursuje tam masa wywrotek z ziemią, piachem i siłą rzeczy sporo tego ląduje na jezdni. Wtedy na szosę wyjeżdża taka mała zamiatarka i sprząta. Zachód normalnie... ;)
A co do zakresu prac, to trwają one nie tylko w obrębie amego przyszłego węzła Białe Błota, ale i także na całym odcinku na wschód, aż do węzła Stryszek. Trwa utwardzanie gruntu pod przyszłą drugą jezdnię, w kilku miejscach zauważyłem także prace przy fundamentach przyszłych wiaduktów.
Zauważyłem też ciekawy kontrast. Niemal równocześnie rozpoczeto prace w kilku miejscach na odcinku Żnin - Białe Błota. Oczywiście nie ma to związku z S5, zwykła modernizacja skrzyżowań. Ale rozgrzebano trasę w chyba 7-8 miejscach a robotników można zauwazyćw maksymalnie dwóch. Oczywiście nie po 15 i nie w soboty. Natomiast przy budowie S5 praca trwa także popołudniami, widziałem także w weekend. Ostatnio zauważyłem przenośnie, spore reflektory, więc chyba ciemności także im nie przeszkadzają.
Generalnie bardzo ładnie to wygląda, szkoda tylko, że bydgoszczaki jeszcze sami nie wiedzą, czy chcą S5 przez miasto czy obwodnicę ;)
 
 
     
zofia Nałkowska 
Estera Zofia Walcząca


Dołączyła: 16 Paź 2007
Posty: 4585
Skąd: beznadziejny zmanipulowany elektorat
Wysłany: Sro Paź 29, 2008 12:58   

Andrzej napisał/a:
Kechałem kilka razy ostatnio, raz nawet specjalnie wtacałem przez Stryszek,

A rany, o co tu chodzi?
 
     
Radek 


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 139
Skąd: Gniezno
Wysłany: Sro Paź 29, 2008 13:27   

Andrzej napisał/a:
sporo tego ląduje na jezdni. Wtedy na szosę wyjeżdża taka mała zamiatarka i sprząta. Zachód normalnie...

Też się kurna zastanawiałem co to takiego! Wygląda jak kosiarka do trawy :)

Andrzej napisał/a:
Ale rozgrzebano trasę w chyba 7-8 miejscach a robotników można zauwazyćw maksymalnie dwóch. Oczywiście nie po 15 i nie w soboty

Zapewniam, że także po 15 i również w soboty. Wiem bo byłem świadkiem naocznym :) No chyba, że to był dzień kontroli... :)
 
 
     
Andrzej 
Giga - Tata II


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1775
Skąd: Już nie Stare Miasto...
Wysłany: Sro Paź 29, 2008 13:35   

Chyba Radek musiałeś trafić na kontrolę.... Ja przynajmniej dwa razy wracałem ostatnio popołudniami i mimo rozgrzebania niemal całej trasy od Żnina prawie do Bydgoszczy o takiej porze robotnika nie widziałem. W soboty także rano pusto było....
 
 
     
Radek 


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 139
Skąd: Gniezno
Wysłany: Sro Paź 29, 2008 14:17   

W sobote, tj. 25.10.08 r. ok. 12:00 było kilku pomarańczowych.
Wracałem ok. 17:30 to było już pusto :)
 
 
     
Andrzej 
Giga - Tata II


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1775
Skąd: Już nie Stare Miasto...
Wysłany: Sro Paź 29, 2008 18:28   

Fotorelację z postępu prac na odcinku Stryszek - Białe Błota można pooglądać na FPW:
http://www.skyscrapercity...337763&page=118
 
 
     
lodolamacz 

Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 2845
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Wysłany: Pią Lis 28, 2008 19:14   

Jest decyzja Ministra Infrastruktury po której może wreszcie prace nabiora konkretów
TUTAJ
 
     
Andrzej 
Giga - Tata II


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1775
Skąd: Już nie Stare Miasto...
Wysłany: Pią Lis 28, 2008 19:20   

Uprzedziłeś mnie lodołamaczu... ;)
Świetna wiadomość! Z tego co czytam, jeszcze w tym roku ma zostać ogłoszony przetarg. Oby tylko udało się go sprawnie przeprowadzić, a potem już koparki, wywrotki, walce... :yes:
 
 
     
Buli 

Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 8
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pią Gru 05, 2008 08:51   

Cytat:
Pod znakiem zapytania stoi budowa drogi ekspresowej S5, która łączy trzy miasta organizujące mistrzostwa Europy: Gdańsk, Poznań i Wrocław. Niemal cała trasa jest według GDDKiA "oznaczona wysokim ryzykiem nieukończenia przed Euro 2012". Jedynie odcinek Poznań - Gniezno zostanie na pewno wybudowany do 2012 r.


Notatka prasowa z: http://gospodarka.gazeta....og_na_Euro.html
 
     
Andrzej 
Giga - Tata II


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1775
Skąd: Już nie Stare Miasto...
Wysłany: Pią Gru 05, 2008 09:26   

A to akurat żadna nowośc, o tym wiedzą wszyscy, tylko mało kto mówi ;)
A jeśli chodzi o "nasz" odcinek, to Gddkia ogłosiła przetarg na badania archeologiczne.
Czekamy na pozowlenie na budowę i przetarg na wykonawcę.
 
 
     
Andrzej 
Giga - Tata II


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1775
Skąd: Już nie Stare Miasto...
Wysłany: Pią Gru 05, 2008 21:10   

No to po dobrej wiadomości z zeszłego piątku dziś mamy złą...
Gddkia zaktualizowała informacje dotyczące postępów prac przy budowie dróg.
http://www.gddkia.gov.pl/dane/standia.pdf
I jaką informację widzimy przy "naszym" odcinku S5?
"W zwiazku z proponowanym obszarem sieci Natura 2000 (Dolina Cybiny oraz Ostoja koło Promna) wstrzymano złożenie wniosku o PnB (pozwolenie na budowę). Zlecono przygotowanie materiałów do wniosku o wydanie DSU (Decyzja o Srodowiskowych Uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsiewziecia) w zakresie oddziaływania na obszar Natura 2000. Wniosek o PnB przesuniety na 01.2009."

Przyznam, że nie do konca rozumiem te przepisy zwiazane z ekologią ale wiem jedno - jak sięgdzieś pojawia Natura2000 to szybkiemu rozpoczeciu/ukończeniu prac to dobrze nie wróży.
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak to jest, że decyzja środowiskowa została wydana, nagle pojawia się propozycja(!) dodania do Natury nowych opbszarów i co... wszystko od początku?
 
 
     
DaVe 


Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 806
Skąd: PGN
Wysłany: Pią Gru 05, 2008 21:50   

Nie no... najlepiej to zlikwidować autostrady, zasiać zielone, pobudować "kocie łby". Nie będzie wypadków, bo nie będzie się gdzie rozpędzić; Polska będzie cała zielona, jak za czasów Mieszka :clever:
 
     
abraxas 


Wiek: 38
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 2341
Skąd: Poznań
Wysłany: Pią Gru 05, 2008 21:55   

DaVe napisał/a:
Nie będzie wypadków, bo nie będzie się gdzie rozpędzić; Polska będzie cała zielona, jak za czasów Mieszka


A gdzie ktoś głosi taką wizję? Może bez przesady? Ja mogę przegiąć w drugą stronę - znam ludzi, którzy autem jadą 200 metrów po gazetę a asfalt chcieliby mieć od Rys po 100 metrów w głąb morza (by prosto z auta skakać do wody na główkę). I dla nich obraz asfaltu i betonu WSZĘDZIE to wizja najpiękniejsza.
 
     
lodolamacz 

Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 2845
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Wysłany: Sob Gru 20, 2008 17:17   

Nie wiem, ale TEJ TUTAJ mapki
chyba jeszcze nikt na forum nie podał.. Dotyczy odcinka " Węzeł MIELNO - Węzeł WOŹNIKI" Jest ciekawa , bardzo precyzyjna.-Wariant II wydaje się łatwiejszy. Widzę tez, że pojawia się na projekcie nowa droga łącząca Mączniki i obecną S5 między Goślinowem a Łabiszynkiem
 
     
Andrzej 
Giga - Tata II


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1775
Skąd: Już nie Stare Miasto...
Wysłany: Sob Gru 20, 2008 20:20   

Oj piękną mapkę lodołamaczu-szperaczu wygrzebałeś :) Gdzie ją znalazłeś? Niedawno ryłem strony gddkia na wszystkie możliwe sposoby i nic takiego nie widziałem.

Po przyjrzeniu się mapce przyznam, że już nie będę chyba upierał się przyt wariancie z węzłem Goślinowo. Wariant II (niebieski) po dodaniu wezła Ździechowa i nowego odcinka łączącego ten węzeł z Goslinowem wydaje mi się sensowny.
 
 
     
lodolamacz 

Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 2845
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Wysłany: Nie Gru 21, 2008 11:34   

Tak się mapce przyglądam i myślę, że ta nowa droga Goslinowo –Mączniki może być zaczątkiem zupełnie nowej lokalnej drogi do Wągrowca, która zupełnie wyprowadziłaby ruch z Gniezna i ominęła by Kłecko. To takie tylko moje domysły.
 
     
FaFik 

Wiek: 27
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 456
Skąd: Gniezno
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 07:43   

Prosze coś się ruszyło S5
 
     
Diabel-tasmanski

Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 15426
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 08:20   

Szkoda, ze nie dotyczy to naszego odcinka....
 
     
Andrzej 
Giga - Tata II


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1775
Skąd: Już nie Stare Miasto...
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 08:44   

Eeee tam, żadna rewelacja.... osobiście uważam, że aktualnie, mimo kryzysu finansowanie budowy to najmniejszy problem. Problemem są cały czas procedury wcześniejszym etapie.
Niestety o "naszym" odcinku S5 nadal niewiele słychac, od czasu jak na początku grudnia pojawiło się info o Naturze2000 cisza. Mam nadzieję, że lada moment zostaniemy zaskoczeni jakąs pozytywną wiadomością. W styczniu miał zostac złożóny wniosek o pozwolenie na buudowę, ale chyba to nie nastąpiło, bo by się pochwalono...
Został natomiast ogłoszony przetarg na fragment zachodniej obwodnicy Poznania.
 
 
     
Andrzej 
Giga - Tata II


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1775
Skąd: Już nie Stare Miasto...
Wysłany: Nie Mar 01, 2009 16:40   

Ze strony Gddkia:
Cytat:
Droga ekspresowa S5 odc. Gniezno - Poznań zwana również wschodnią obwodnicą miasta Poznania jak każda budowana nowoprojektowana droga wzbudza wiele emocji pośród lokalnej społeczności. W latach 2005-2006 Oddział w Poznaniu przeprowadzał już spotkania z lokalną społecznością podczas których pojawiały się zarówno głosy za budową drogi jak i przeciw niej. Poprzez właściwą i rzetelną informację udało się uzyskać akceptację większości lokalnej społeczności. Świadczyć może o tym fakt, że od uzyskanej w drugiej połowie 2007 r. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach nie było żadnych odwołań. Kiedy wydawałoby się, że tut. Oddział może wystąpić o ostatnią decyzję administracyjną (w połowie ubiegłego roku uzyskano decyzję o ustaleniu lokalizacji drogi krajowej) ukazała się lista propozycji utworzenia nowych obszarów Natura 2000. Jeden z tych obszarów przecinany jest przez projektowaną drogę, natomiast granicę drugiego oparto o granice projektowanej inwestycji. Z uwagi na obowiązujące zarówno w Polsce jak i Unii Europejskiej przepisy zaproponowano rozwiązania alternatywne, gdyż na odcinku kolizji z obszarami Natura nie przeprowadzono wariantowania lokalizacyjnego. Z uwagi na to w tut. Oddziale podjęto decyzję o poinformowaniu lokalnego społeczeństwa o możliwych zmianach organizując w dniu 7 stycznia we współpracy z władzami Gminy Kostrzyn oraz Biurem Projektowym Scott Wilson Sp. z o. o konsultacje społeczne dotyczące budowy drogi ekspresowej S5 Gniezno - Poznań (węzeł „Kleszczewo”).


Na spotkanie w Kostrzynie, mimo ostrego mrozu przybyła liczna grupa mieszkańców mających swoje grunty w okolicach wszystkich przedstawionych propozycji przebiegu. Omówiono zagadnienia związane z przebiegiem drogi, proponowanymi rozwiązaniami technicznymi oraz potencjalnymi skutkami dla środowiska naturalnego. W trakcie dyskusji poruszano przede wszystkim kwestie zajęcia nieruchomości. Sprawy przyrodnicze, mimo że w tym wypadku mające decydujący wpływ na wybór ewentualnego wariantu zeszły na drugi plan. Podczas prezentacji biuro projektowe przedstawiło trzy warianty przebiegu trasy na planie orientacyjnym, uwzględniając lokalizację projektowanych węzłów, skrzyżowań i obiektów inżynierskich. Omówiono parametry techniczne projektowanej drogi, przekrój normalny oraz lokalizacje i geometrie projektowanych węzłów drogowych. Biuro przedstawiło także zakres inwestycji we wszystkich wariantach oraz analizę kosztów.


Wśród zabierających głos przedstawicieli społeczeństwa znalazły się osoby optujące za realizacją inwestycji w wariantach alternatywnych. Przykładowo jeden z właścicieli gruntów wskazał, że wariant II z jego osobistego punktu widzenia byłby korzystniejszy to jednak dla dobra ogółu jest za realizacją wariantu pierwotnego. Za swoją wypowiedź nagrodzony został gromkimi brawami. Podsumowując, większość obecnych była za realizacją wariantu podstawowego. Przemawiają za nim m.in. lepsza komunikacja pieszo-rowerowa pomiędzy Iwnem a Kostrzynem i to, że sama budowa drogi w wariancie podstawowym w większym stopniu wyprowadzi ruch ciężkich samochodów z obu miejscowości. Dodatkowo wschodnia obwodnica miasta Poznania będzie szansą dla rozwoju dla całej gminy i co najważniejsze realizacja w innym wariancie niż podstawowy opóźniłaby budowę inwestycji. Alternatywne warianty (po stronie wschodniej i zachodniej w stosunku do wariantu podstawowego) spotkały się z krytyką większości zebranych, w tym władz samorządowych - głównie z uwagi na przecięcie miejscowości Strumiany, brak węzła „Chorzałki” w wariancie wschodnim oraz znaczne oddalenie od Kostrzyna i Iwna. Ponadto za wyborem najbardziej korzystnego wariantu przemawiała wstępna opinia zespołu przyrodniczego, który wskazał jako najkorzystniejszy wariant I i pomimo, że ten argument w samej dyskusji nie był brany pod uwagę, zgromadzona społeczność zdając sobie sprawę z trudności mogących wyniknąć w trakcie realizacji wariantu mniej korzystnego dla otaczającej przyrody wzięła go również pod uwagę. Na koniec aby poznać szerszą opinię lokalnej społeczności zaproponowano utworzenie na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Kostrzyn strony informacyjnej o budowie drogi S5 wraz z możliwością głosowania na preferowany wariant.

A pod tym linkiem mapa wariantów z okolicy Kostrzynia:
http://www.gddkia.gov.pl/...db41e8bd4daf81e
 
 
     
damix55 
dami55


Wiek: 21
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 295
Skąd: gniezno
Wysłany: Sob Mar 28, 2009 22:02   Re wg poc IC

Cytat:
trasa kolejowa Wrocław-Gdańsk jest w remoncie, może samorząd powinien postarać się o pociąg intercity na tej trasie??


No wyremontowali do Gniezna, a dalej to tak byle jak( Gniezno -Trzemeszno). Wg mnie na dzień dzisiejszy pociąg kategorii Intercity na tej linii (tzn Wrocław- Gdańsk/ Gdynia) nie ma racji bytu ponieważ:
- trasa Tczew- Bydgoszcz jest w opłakanym stanie prędkość waha się między 40km/h a 80km/h
- Wrocław i Poznań oraz Gniezno mają jak na razie dobre połączenia z Trójmiastem pociągami pospiesznymi
-poza tym pociągi kat. IC są dla wąskiej gruby społeczeństwa (dla "bogaczy") więc nie wiadomo czy pociąg byłby rentowny

Ja uważam, że dopiero przed Euro 2012 czyli w RJ 2011/12 powinno powstać kilka nowych połączeń na tej trasie mianowicie TLK Wrocław - Gdańsk , EX Berlin - Gdynia , TLK Zielona Góra - Gdańsk oraz jeden dodatkowy kursujący we wakacje np. TLK Poznań Gł. - Władysławowo , lecz na razie powstawanie nowych połączeń (typ. TLK, EX , IC EC) nie jest dobrym rozwiązaniem główną przyczyną tego jest kryzys po co spółka ma się zadłużać na utrzymaniu kolejnego nierentownego pociągi IC. Podstawową receptą na to powinno być wyrównanie taryfy biletowej na wszystkie pociągi spółki PKP Intercity , nie zmieniając cen miejscówek.
 
     
silmarill 

Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 60
Skąd: Gniezno os.Grunwaldzkie
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 09:23   

Ogłoszono przetargi na wykonanie wschodniej obwodnicy Poznania w ciągu drogi S5. Trasa została podzielona na 2 odcinki:

Budowa drogi S5 Gniezno - Poznań (węzeł "Kleszczewo") odcinek 1: Gniezno - Czachurki, od km 0+420 do km 14+475. http://www.gddkia.gov.pl/....14638000#trjmp

Budowa drogi S5 Gniezno - Poznań (węzeł "Kleszczewo") odcinek 2: Czachurki - Kleszczewo A2, od km 14+475 do km 34+615.
http://www.gddkia.gov.pl/....14618000#trjmp
 
     
Andrzej 
Giga - Tata II


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1775
Skąd: Już nie Stare Miasto...
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 11:14   

No i to jest chyba najlepsza wiadomość jaką usłyszałem od początku roku :jupi:

silmaril, nie wiem czy tylko u mnie, ale linki nie działają, w każdym razie wrzucam działające:
pierwszy
drugi
Ważne, że wszystkie obiekty będą z rezerwą na ewentualną rozbudową 2x3.

I jeszcze linki do map:
http://www.gddkia.gov.pl/...d5c5f5b588d12e9
http://www.gddkia.gov.pl/...83c4eaf243be48a

A jeśli dodać, że już na I kwartał 2010 planowana jest budowa odcinka Woźniki - Mielno, to całkiem super. Oby tylko się nic nie poślizgnęło za bardzo...
 
 
     
Diabel-tasmanski

Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 15426
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 13:12   

Andrzej napisał/a:
Oby tylko się nic nie poślizgnęło za bardzo...


Przedstawiciele GDDKiA zapewniali, ze ewentualne opóźnienia mogą wyniknąć jedynie z cięć budżetowych, ale póki co zanosi się na to że S-5 będzie jedną z niewielu obiecanych i zrealizowanych inwestycji na EURO 2012.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Copyright Gniezno.com.pl ©
Wszelkie prawa zastrzeżone.
2002 - 2013

Polityka prywatności

Korzystanie z tej witryny oznacza akceptację regulaminu

Polecamy:
Agencja Interaktywna www.by.pl | Gniezno.com.pl |

Gniezno.com.pl jest firmą niezależną oraz samofinansującą i nie korzysta ze wsparcia środków publicznych; rządowych, samorządowych ani UE.

Właścicielem Gniezno.com.pl oraz Forum.Gniezno.com.pl jest firma Patryk Pawlak Sp. z o.o. z siedzibą w Gnieźnie przy ul. 3 Maja 47, 62-200 Gniezno zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Poznaniu - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego z kapitałem zakładowym w kwocie 5000 złotych w całości opłaconym. KRS: 0000475702, NIP: 7842490681, REGON: 302504149

Forum.Gniezno.com.pl stanowi integralną część portalu Gniezno.com.pl i z tego tytułu wszystkie elementy serwisu objęte są ochroną prawną. Powielanie, kopiowanie i wykorzystywanie jakiejkolwiek części jest dozwolone wyłącznie do celów osobistych. Wykorzystywanie do celów komercyjnych tylko za zgodą Gniezno.com.pl z zastrzeżeniem, iż nie mogą być one w żaden sposób modyfikowane.
Wypowiedzi użytkowników forum są ich prywatnymi opiniami. Gniezno.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi naruszające dobra osób trzecich ani za prawdziwość informacji przedstawianych przez użytkowników. Korzystający z forum ponoszą wyłączną odpowiedzialność za czyny i zachowania naruszające prawo i skutki takich zachowań.
Serwis Gniezno.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, ogłoszeń oraz informacji dostarczonych przez osoby trzecie.

Nasze serwisy:
Gniezno.com.pl | Agencja Interaktywna www.by.pl | Forum.Gniezno.com.pl

Informacje:
Kontakt | Reklama | Regulamin | Osoby odpowiedziane za forum | Załóż swój dział | Zostań moderatorem

Realizacja: Gniezno.com.pl & Agencja Interaktywna www.by.pl