Forum internetowe Gniezna i Powiatu Gnieźnieńskiego
Strona głównaPortal Gniezno.com.pl

Pytania i odpowiedziUżytkownicyGrupyStatystykiRejestracjaZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Mój rower
Autor Wiadomość
kaszi 

Wysłany: Pon Maj 28, 2007 21:14   Mój rower

Nie trudno zauważyć nawet w Gnieźnie wielkiego boom na rowery. Gnieźnianie coraz częściej zaglądają do autoryzowanych dealerów renomowanych marek i przeznaczają często niemało pieniędzy na rowerowy sprzęt.

Jakimi rowerami dysponujecie? może macie jakieś zdjęcia?

Tomek Holka 
tomanek53

Wysłany: Pon Maj 28, 2007 22:38   

Drogi kaszi.
Dzięki za temat!
Na temat roweru mogę gadać godzinami i ciągle mi mało!
To takie moje hobby i na dodatek jedno z dwóch (nie licząc przestarzałych)
Poza kolarstwem i sprzętem do jego uprawiania kręci mnie jeszcze fotografowanie klasyczne (czyli na filmie)
Więc czekam też z utęsknieniem na temat o fotografowaniu.

Wracając do roweru, to jeżdżę "na poważnie" od roku 83-ego poprzedniego wieku.
W przyszłym roku stuknie 25 lat (jak ten czas leci!)
Poważnie, to znaczy od 3-ech do 7-iu tys kilometrów rocznie.
Nie jest to specjalne osiągnięcie, bo koledy zaliczają po 12tys. rocznie, ale ja leń niestety jestem i często mi się nie chce.

W początkowych latach 80-tych wydałem chyba małą fortunkę na kilka ram i masę osprzętu do moich kolejnych szosowych wyścigówek (o MTB jeszcze wtedy nikt nie słyszał)

Pierwszego MTB kupiłem późno, bo dopiero w 1993 r. i jeżdżę na nim do dziś.
Drugiego MTB złożyłem sobie nieco później, bo udało mi się kupić piękną amerykańską ramę - Diamond-Backa, model Axis z 1995r.
Wreszcie 4-ry lata temu, odkupiłem od znajomego przepiękną japońską szosówkę słynnej marki Koga-Miyata, wyprodukowaną w 1983r. (a więc wtedy gdy zaczynałem chwytać rowerowego bakcyla, a taki sprzęt jak owa Miyata mogłem sobie jedynie pooglądać na obrazku)

Jak widzisz wszystkie rowery (wraz z pierwszym Bike-techem) to klasyki.