Forum internetowe Gniezna i Powiatu Gnieźnieńskiego
Strona głównaPortal Gniezno.com.pl



Pytania i odpowiedziUżytkownicyGrupyStatystykiRejestracjaZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
GP Australii
Autor Wiadomość
Andrzej 
Giga - Tata II


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1775
Skąd: Już nie Stare Miasto...
Wysłany: Czw Mar 26, 2009 16:09   GP Australii

Doczekaliśmy się w końcu....

Już w niedzielę wyścig, a z ok. 10 godzin początek pierwszego treningu.
Co przyniesie ten wyścig? Co przyniesie ten sezon? Odpowiedzieć na te pytania chyba nikt nie potrafi.

Sezon związany z kolosalnymi zmianami w konstrukcji pojazdów, a także zmianami regulaminowymi. Te pierwsze stają się już żródłem wielu kontrowersji i protestów zwiazanych z nieregulaminową ponoć częścią podwozia stosowaną przez zespoły Williams, Toyota i GP Brawn. Ostatnie doniesienia mówią jednak o potwierdzeniu legalności przez sędziów, co jednak zapewne nie rozstrzygnie sprawy opstatecznie i można przewidzieć dalsze odwołania.

Zobaczymy, jeśli jednak ów nieszczęsny dyfuzor daje taką przewagę o jakiej się mówi, to w Australii może dojśc do pogromu faworytów. Zresztą nie tylko to moze spowodować "wywrócenie do góry nogami" tabeli. Do grona faworytów zaliczany jest GP Brawn powstały na bazie beznadziejnej w poprzednim sezonie Hondy, a przedstawiciele zespołu zeszłorocznego mistrza świada oficjalnie potwierdzaja, że są "głęboko w ... lesie ;) "

Niewiadomych jest więc wiele, a nie doszliśmy jeszcze do najgłosniejszej, jaką jest KERS. Co to za ustrojstwo tłumaczyć nie będę, w każdym razie Ferrari, Renault, McLaren i pół BMW potwierdziło użycie tego systemu w Australii. Dlaczego pół BMW? Ano bo z KERSem pojedzie Heidfeld tylko. W przypadku Kubicy montowanie systemu prawdopodobnie negatywnie wpływa na możliwość rozmieszczenia balastu i wyważenie bolidu. Zobaczymy jak to wypadnie, obawiam się jednak, że jeśli niekorzystnie dla Kubicy to część mediów wpadnie w szał, salony BMW zostaną spalone, a Niemcom wypowiemy wojne :D

W każdym bądż razie będzie napewno ciekawie.


Oto harmonogram weekendu:
piątek, 27 marca 2009r.
02.30 - 04.00: 1. trening
06.30 - 08.00: 2. trening
08.30 - 09.30: Konferencja prasowa

sobota, 28 marca 2009r.
04.00 - 05.00: 3. trening
07.00 - 08.00: Kwalifikacje
ok. 08.00: Konferencja prasowa

niedziela, 29 marca 2009r.
06.30 - 06.40: Parada kierowców
08.00 - 10.00: Wyścig
ok 10.00: Konferencja prasowa

Zapraszem do dyskusji oraz TYPERA
 
 
     
Kenneth_Philips 

Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 582
Skąd: Gniezno
Wysłany: Czw Mar 26, 2009 22:34   

Ten sezon zapowiada sie dla mnie bardzo interesująco, pod wieloma względami. Primo, że apetyt rośnie w miarę jedzenia...jeśli chodzi o BMW. Po sezonie wpadek z bolidem 2007, rok 2008 przyniósł już zupełnie nowe oblicze. Problem z awaryjnością bolidu przestał istnieć...ale za to popełniono inny mega błąd (ale nie teraz miejsce by o tym dywagować). Secundo, ze względu na szereg zmian regulaminowych, które mogą mocno zmienić oblicze F1. Czy na dobre?? Zobaczymy...
Najażniejsze zmiany to:
1. powrót do opon typu slick - inaczej bez bieżnika
2. z powodu opon duże i widoczne zmiany w aerodynamice bolidów. W tym sezonie nie będą one należały do najpiękniejszych...jak żartował Kubica...niektórzy mogą je mylić z pługiem śnieżnym :) Niemniej najważniejsza zmiana to przedni spojler...który gwarantuje, że będzie najbardziej "fruwającym" elementem bolidu (szczególnie na pierwszym zakręcie)
3. zabronione jest przeprowadzenia testów i ulepszeń w czasie sezonu, zatem nie bedzie żadnych zmian...no poza wspomnianym przez Andrzeja KERSem.
4. KERS. System, który może być rewolucją. Ale też może okazać się kosztownym gadżetem, który nie sprawdzi się praktyce
5. zmniejszony ogranicznik obrotów silnika podczas wyścigu 19tyś na 18tyś obrotów. Ma to przede wszystkim oszczędzić zużywanie się silników
6. no i najważniejsza zmiana. Nie będzie blokady pita lane, przy safety-car'ze na torze. Uchroni to grono zawodników, którzy dostawali kary...bo zmuszeni pustym bakiem musieli zatankować. Dodatkowe emocje - gratis - to tłok w PL, może byc ciekawie.

Cóż wielkie emocje juz w ten weekend...a wszystkie dywagacje...jak zawsze zweryfikuje tor. Oby bezpiecznie i fair-play.
 
     
Andrzej 
Giga - Tata II


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1775
Skąd: Już nie Stare Miasto...
Wysłany: Pią Mar 27, 2009 09:10   

Zawsze zastrzegałem, żeby nie wyciągać wniosków z treningów, ale dziś sobie odpuszczę... :)
Jedno wydaje się pewne - dyfuzory wygrywają z KERSem. Zespoły używajace kontrowersyjnych, acz uznanych za legalne części masakrują pozostałe ekipy. Jeśli tak dalej pójdzie, to pierwsze dwa, a może i cztery wyścigi zdominuje Williams, Brawn i Toyota. Natomiast Ferrari, Renault i McLaren słabo, atut w postaci KERSa wydaje się niewiele dawać. Chociaż pytanie gdzie byliby gdyby nie on... ;)
Brak znacznej przewagi pomiędzy autami z tym systemem a bez niego widać na przykładzie BMW. Co prawda na pierwszym treningu przewaga Heidfelda wynosiła niecałe 0,4 s czyli tyle ile niby miała dawać ten gadżet, ale na drugim już tylko 0,08 czyli tyle co nic. I to w sytuacji gdy Kubica strasznie narzekał na ustawienie auta.
Zobaczymy co będzie dalej...
 
 
     
Kenneth_Philips 

Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 582
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pią Mar 27, 2009 20:51   

Najśmieszniejsze przy tych całych zawirowaniach z dyfuzorem będzie jak sie okaże, że większy wpływ na osiągany czas będzie miał sprytnie zaprojektowany dyfuzor...niż miliony $ wydane na system KERS
 
     
Andrzej 
Giga - Tata II


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1775
Skąd: Już nie Stare Miasto...
Wysłany: Sob Mar 28, 2009 08:10   

Żeby nie zaśmiecać tematu z typera powiem tutaj:
No to żeśmy sobie zatypowali :D

"Odwróć tabele Mclaren na czele" :D :D :D
 
 
     
Kenneth_Philips 

Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 582
Skąd: Gniezno
Wysłany: Sob Mar 28, 2009 11:56   

Postawa McLarena była do przewidzenia. Osobiście nie wierzyłem do końca w siłę Brawn GP. Testy, treningi rządzą sie innymi prawami niż wyścig. Zatem wielki szacunek dla tego teamu. Honda musi sobie pluc w brode. :)

Postawa Kubicy bardzo mnie zaskoczyła. To co działo się na treningach i w pierwszych dwóch kwalifikacjach nie zapowiadało takiego sukcesu. Widać, że w Robercie drzemia olbrzymie możliwości. Poza tym widać, że bez KERS'a i super-hiper-dyfuzorów można powalczyć. Zaskoczyła mnie postawa Ferrari, choc przyznac trzeba, że czasowo nie wygląda to aż tak tragicznie. Pomijając 2 bolidy Brawn, różnica w czasie pomiędzy 3 i 10-tym zawodnikiem kwalifikacji wynosi ok. 0,4sek - to mało.
Kolegę z teamu Roberta nikt nie traktował poważnie zapewnieniami, że będzie lepszy niż Kubica...zatem przemilczmy jego wynik z wykorzystaniem systemu KERS.
 
     
Andrzej 
Giga - Tata II


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1775
Skąd: Już nie Stare Miasto...
Wysłany: Sob Mar 28, 2009 21:00   

Cóż, szefowie Hondy chyba zaczęli ostrzyć miecze, bo jak jutro Brawn zrobi dublet, to nic innego im nie pozostanie...
Co do Kubicy bezposrednio po kwalifikacjach byłem zachwycony, niestety teraz mój entuzjazm opadł dość mocno. Czas niezły, ale niestety jest on najmniej zatankowany. Taka tegoroczna nowinka - po zakończeniu kwalifikacji publikowane są dane co do ciężaru bolidów, skąd można w miarę prostu wysnuć wniosek co do tego kto ma ile paliwa. Nie jest to oczywiscie pewne, bo nie wiadomo ile palą poszczególne auta, w każdym bądź razie Kubica szacowany jest na 16-18 kółek w zależności od źródła. Vettel, Massa, Raikkonen, Rosberg są ciężsi o ok. 2 okrążenia, co może spowodować, że po pierwszym tankowaniu Kubica spadnie w okolice pozycji 6-8. Do tego nie można wykluczyć, że w trakcie wyścigu KERS okaże się bardziej przydatny niż w kwalifikacjach.

PS. Nastawiajać budziki pamiętajcie, że jakaś zmiana czasu ma być :)
 
 
     
Kenneth_Philips 

Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 582
Skąd: Gniezno
Wysłany: Sob Mar 28, 2009 21:53   

Zatankownie Kubicy na mniejsza ilość obkrążeń nie jest w moim przekonaniu błedem. Początek rywalizacji nie obędzie sie bez safety-car. To jest pewne, tym bardziej że to pierwsze GP i niektorym z tesknoty za rywalizacją będzie buzować się krew w żyłach.
Trzeba brać też poprawkę na fakt, że np w zeszłym sezonie tylko 6 zawodników przekroczyło linię mety. To świadczy, że tor w Melbourne niesie wiele niespodzianek (pierwszy wyścig, "brudny" tor uliczny, etc).
Szkoda jeźdźców z Toyoty. Trulli i Glock stracili bardzo dużo...zostając regulaminowo przesunięci na koniec stawki. Ale wierze, że spokojnie stać ich na odrobienie miejsc co najmniej o 8-10pozycji. Przykład Hamiltona pokazuje, że Australię ma już "z głowy"
 
     
Andrzej 
Giga - Tata II


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1775
Skąd: Już nie Stare Miasto...
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 11:03   

No i i zarówno Toyoty jak i Hamilton bardzo ładnie się przepchnęli. :)
Wyścig bardzo dobry, hednak zmiany, których się obawiałem zmianiły widowisko na plus. KERS faktyczniej jakby dawał bonus przy wyprzedzaniu, ale ciekawe co będzie gdy wszyscy zaczną go stosować. Także zwiększenie różnicy pomiedzy rodzajami opon wpływa na nieprzewidywalność i może zburzyć porządek pod sam koniec.
Co do poszczególnych zespołów... Brawan ładnie, równo, Barichello szczeście w niepowodzeniu innych, ale dublet to świetny rezultat dla nich, choć chyba ich przewaga nie jest aż taka jak się wydaje. Jak na wstępie Toyota też dobra, ładnie Hamilton. Warto docenić Buemiego, punkt w debiucie. Całkowicie bezbarwnie Heidfeld i Alonso. No ale nie zawiedli Piquet i Nakajima ;]
Szkoda Vettela i Kubicy, ale w końcu tego oczekujemy, walki i wyprzedzania, więc ryzykować trzeba. A że stawkąmogło być zwycięstwo to ryzyko całkiem usprawiedlione. Szkoda, ale mówi się trudno.
 
 
     
Buszmen 

Wiek: 38
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 9
Skąd: Gniezno
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 11:41   Oddam 2 KERSy za jeden dufuzor !! - Sauber.

Oddam 2 KERSy za jeden dufuzor !! - Sauber.
 
 
     
Ivan 

Wiek: 34
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 935
Skąd: Gniezno
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 12:07   Re: Oddam 2 KERSy za jeden dufuzor !! - Sauber.

Buszmen napisał/a:
Oddam 2 KERSy za jeden dufuzor !! - Sauber.


Powiedz co wnosi ten post ?
Bo wg mnie zupelnie nic , KERS'a Robert nie używa ;p , po 2 jak widać doskonale radzi sobie w tym nowy sezonie , cala reszta czołowych zawodników ma problemy , a Robert jechał swoje.
 
 
     
Buszmen 

Wiek: 38
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 9
Skąd: Gniezno
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 12:29   

Kto ma problemy? jaka reszta ?
chyba tylko ferrari
Brown ma problemy ?
moze williams , red bull , toyota też ?
bmw jak widac tez w nienajgorszej formie

Brown - dyfuzor
toyota - dyfuzor
a kersy raczej zamykają stawkę wiec chyba nie wiesz o czym mowisz .
Do tego głównym zadaniem kers'u miala byc poprawa wyprzedzania i widowiska a tu klapa.
Co to za wyprzedzanie na prostej ?
Najwiecej sie wlasnie wyprzedza w zakretach i tak zreszta probowal Ham. co mu srednio wychodzilo .
No tak byl czwarty ale kub, u vet, odpadli , no i ferrari mialo problemy tak to by byl 8 na 14 ktorzy dojechali.
Sprawdz lepiej ile punktowanych miejsc zajeli kierowcy z kers a nie gadaj jakies farmazony.
Jedyna mądra recz która Ci sie udała to to że Kubica rzeczywiście świetnie pojechał.
Ten wyscig pokazał ze kers to strzał w kolano!
 
 
     
Andrzej 
Giga - Tata II


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1775
Skąd: Już nie Stare Miasto...
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 12:41   

Ten wyścig niewiele pokazał co do kersu, bo od początku mówiło się, że to nie jest tor, gdzie jego wykorzystanie będzie największe. Zobaczymy co będzie dalej, ale według mnie jakieś zalety są. Hamilton wyraźnie łatwiej zbliżał siędo pojazdu przed nim używając kersu, widać to było kilka razy na obrazie z kamery nad kierowcą gdy pokazywanno jednocześnie info o użyciu kersu. Ferrari trudno ocenić, bo coś chyba im nie grało z bolidem, ale raczej użyli kersu na starcie i to chyba im się opłaciło. Poczekamy zobaczymy...

A przy okazji zmienia siępodium:
Trulli dostał +25 sec za wyprzedzanie w czasie SC i spadł na P12.
Vettel +10 pozycji do kwalifikacji w Malezji i 50.000 $ Pierwsze za incydent z Kubicą, drugie za jaze po torze zniszczonym autem.
 
 
     
Buszmen 

Wiek: 38
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 9
Skąd: Gniezno
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 13:13   

Kers przydaje sie przy starcie i na prostej tu sie zgodze ale :
1.kers wazy jakies 30-40kg i obciaza bolid oraz zmienia balans
2.przewaga na prostej ale w zakrecie duuzo traci sie .
3. z kersem samochód o wiele bardziej zużywa opony.

co do toru to zgodze sie ze na niektórych kers bedzie sie spisywal o wiele lepiej - np. SPA-F
czy monza ale dotyczy to tylko szybkich torów z długimi prostymi .
australia raczej jest w grupie szybszych torow.

ale np. w monako bedzie raczej bezuzyteczny.

a swoją drogą ciekawe jak sie Kers będzie zachowywał w deszczu.
 
 
     
Ivan 

Wiek: 34
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 935
Skąd: Gniezno
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 13:20   

Buszmen, a czy BMW w 2 samochodach ma KERS ?
Robert jezdzi bez niego.

A KERS duzo daje , ta ilosc mocy na 6 sekund potrafi na prostej ulatwic wyprzedzanie.

Nie wiem od kiedy sie F1 interesujesz , ale obstawiam ze od czasu jak Robert jezdzil.
To ze Brown tak teraz pojechal , moge sie zalozyc ze w Malezji bedzie inaczej.
 
 
     
Buszmen 

Wiek: 38
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 9
Skąd: Gniezno
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 13:37   

Ivan
czy ty nie potrafisz logicznie kojażyć faktów?
spójrz na wyniki w wyścigu aut z kersem i bez!
Kubica niemal miałby podium jadąc bez kersu
Heidfield mial kers i jechał jak dupa
a reszta samochodu niby ta sama !

Ile punktowanych bolidów ( nie wiem czy wiesz ale jest ich 8) jezdziło z kersem ?
2 !

Powrórze specjalnie dla Ciebie :
na pierwszych osiem bolidów tylko dwa miały kers!
Ivan czy Ty biezesz informacje z gazetki niedzielnej czy co ?
jak na razie kers to NIEWYPAŁ!

nie przy tej wadze min. bolidu.

a F1 interesuje troche dlużej od Ciebie
Jak widać jedyne co potrafisz to wysuwać pochopne i nietrafione wnioski wiec prosze nie wprowadzaj innych w błąd.
 
 
     
r1 
69


Wiek: 41
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 649
Skąd: Z.....
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 13:42   

Buszmen. Problem mają zawodnicy, którzy w zeszłym sezonie byli czołowymi postaciami ( zobacz sobie klasyfikację końcową sezony 2008) taki Button w zeszłym roku nie miał szans na zwycięstwo. Zmiana przepisów spowodowała, że najlepsi kierowcy mający cuda techniki nie są w stanie tak z marszu się przystosować. Co więcej jestem przekonany, że Browny, Toyoty czy Williams nie będą brylowały cały sezon. Zakładam się, że już w przyszłym tygodniu w Malezji sytuacja sie zmieni. Na nasze szczęście Robert pokazał, że jest (moim zdaniem) w tej chwili najlepszym kierowcą świata. Potrafił z bemki wycisną to co się dało. Będzie dobrze.
 
     
Andrzej 
Giga - Tata II


Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1775
Skąd: Już nie Stare Miasto...
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 13:44   

buszmen nie przekreślaj kersowców tak szybko na podstawie jednego wyścigu i to akurat tego.... Kto jechał z kersem...?
Raikkonen - awaria
Massa - awaria
Kovalainen - awaria
Hamilton - P3 z ostatniej pozycji !!
Heidfeld - jak twierdzi BMW uszkodzenia po kolizji w 1 zakręcie uniemożliwiły sciganie, więc niemiarodajny wynik
Piquet - bez komentarza
Alonso - i tutaj jedynie można się przyczepić
Generalnie nie można na ytej podstawie wyciągać wniosków co do kersa.
 
 
     
Roland 


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 217
Skąd: Gniezno
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 13:53   

Na razie to nie Kers a pakiet aerodynamiczny daje przewagę. System ułatwia pojedyncze manewry - obrona\atak ale...Myślę, że może w istotny sposób wpływać na obraz wyścigu - prbóbujący wyprzedzić Alonso, Glock (dyfuzor), powiedział przez radio "I can't do anythinhg , he's still using KERS".
Zobaczymy co będzie jak najszybsi zastosują lub posiadacze (raczej Ferrari) poprawią bolid.
 
     
Buszmen 

Wiek: 38
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 9
Skąd: Gniezno
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 14:52   

nie twierdze ze kers jest bezużyteczny a to ze nie spelnil tu pokladanych w nim nadziei.
Do tego jest tendencja by ograniczac koszty w f1 a każa równoczesnie opracowywac i wydawac budrzet co jak sie okazuje jak na razie nie jest tego wart.
No i najwazniejsze dla mnie pytanie to na ile on okaze sie bezawaryjny / i jak wpłynie na bezawaryjnosc calej jednostki napedowej.
 
 
     
Ivan 

Wiek: 34
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 935
Skąd: Gniezno
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 15:21   

Buszmen napisał/a:
nie twierdze ze kers jest bezużyteczny a to ze nie spelnil tu pokladanych w nim nadziei.

Jak nie ? Działa tak jak było założone , 6 sekundowy zastrzyk mocy. Nic więcej .
Chodzi o to że kierowcy muszą się nauczyć właściwie nim operować.
Buszmen napisał/a:
Oddam 2 KERSy za jeden dufuzor !! - Sauber.


Jeszcze raz się spytam co to miało być?
BMW ma jeden samochód z KERE'sem , przy czym Robert i bez niego i z innym skrzydłem niż Brown radzi sobie doskonale co było widać.
 
 
     
Buszmen 

Wiek: 38
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 9
Skąd: Gniezno
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 16:21   

To byla prowokacja ale jak widze nie wszyscy sa kumaci
Coś ty sie tak uparł?

A co do kersu to moze i daje moc ale : waga , balans, zakrety ,wplyw na jednostke napedowa (choc to ostatnie to niewiadomo) i oczywiście koszty skonstruowania.

z jednej strony piszesz ze kers sie sprawdza a z drugiej :

Ivan:
"BMW ma jeden samochód z KERE'sem , przy czym Robert i bez niego i z innym skrzydłem niż Brown radzi sobie doskonale co było widać."


Prosze ostudzić swoje zappędy panowie :) Dyskutujemy nie obrażając sie nawzajem .Dziękuję .../d
 
 
     
Ubik 

Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 1038
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 00:19   

Interesuję się F1 dłużej niż deklarowany wiek wszystkich dyskutantów i także nie mam patentu na wiążące opinie ;]

Z kers-em poczekałbm jeszcze kilka wyścigów. Zobaczymy.

Dyfuzory - nie mam pojęcia co to jest - robią wrażenie. Ciekawe czy zgodne z przepisami i jak szybko można je wsadzić o innych aut?

Dwie rzeczy uderzające. Przepisy, klasyfikacja, nazwiska i teamy - wywrócone do góry nogami. Za wyjątkiem dwóch:

Robert nadal świetny

Terminator - mr. boom boom - Kazuki Nakajima nadal **** :ups:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Copyright Gniezno.com.pl ©
Wszelkie prawa zastrzeżone.
2002 - 2013

Polityka prywatności

Korzystanie z tej witryny oznacza akceptację regulaminu

Polecamy:
Agencja Interaktywna www.by.pl | Gniezno.com.pl |

Gniezno.com.pl jest firmą niezależną oraz samofinansującą i nie korzysta ze wsparcia środków publicznych; rządowych, samorządowych ani UE.

Właścicielem Gniezno.com.pl oraz Forum.Gniezno.com.pl jest firma Patryk Pawlak Sp. z o.o. z siedzibą w Gnieźnie, 62-200 Gniezno zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Poznaniu - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego z kapitałem zakładowym w kwocie 5000 złotych w całości opłaconym. KRS: 0000475702, NIP: 7842490681, REGON: 302504149

Forum.Gniezno.com.pl stanowi integralną część portalu Gniezno.com.pl i z tego tytułu wszystkie elementy serwisu objęte są ochroną prawną. Powielanie, kopiowanie i wykorzystywanie jakiejkolwiek części jest dozwolone wyłącznie do celów osobistych. Wykorzystywanie do celów komercyjnych tylko za zgodą Gniezno.com.pl z zastrzeżeniem, iż nie mogą być one w żaden sposób modyfikowane.
Wypowiedzi użytkowników forum są ich prywatnymi opiniami. Gniezno.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi naruszające dobra osób trzecich ani za prawdziwość informacji przedstawianych przez użytkowników. Korzystający z forum ponoszą wyłączną odpowiedzialność za czyny i zachowania naruszające prawo i skutki takich zachowań.
Serwis Gniezno.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, ogłoszeń oraz informacji dostarczonych przez osoby trzecie.

Nasze serwisy:
Gniezno.com.pl | Agencja Interaktywna www.by.pl | Forum.Gniezno.com.pl

Informacje:
Kontakt | Reklama | Regulamin | Osoby odpowiedziane za forum | Załóż swój dział | Zostań moderatorem

Realizacja: Gniezno.com.pl & Agencja Interaktywna www.by.pl