Forum internetowe Gniezna i Powiatu Gnieźnieńskiego
Strona głównaPortal Gniezno.com.pl



Pytania i odpowiedziUżytkownicyGrupyStatystykiRejestracjaZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Start Gniezno Internet F@ns
Autor Wiadomość
Marcineek 
SGIF-team


Wiek: 35
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 4501
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 19:00   Start Gniezno Internet F@ns

Co sądzicie o działaniach SGIF?
Co wam się podoba a co nie?
Może macie jakieś propozycje akcji czy opraw meczowych?
Zapraszam do dyskusji!
 
 
     
dzieciol 
Il allenatore


Wiek: 31
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 431
Skąd: Via di Trigoria
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 21:07   

bede pierwszy..oka?! Moze nie powinienem, bo zuzel, to nie moja dyscyplina, ale w tej sprawie akurat mam troche do powiedzenia...

Marcineek napisał/a:
Co sądzicie o działaniach SGIF?

dzialanie popieram jak najbardziej. (krotko)

Marcineek napisał/a:
Co wam się podoba a co nie?

z pod mojej reki wszystko ladne;) powazniej..mam uwagi, ze wszystko zalatwiacie na ostatnia chwile, i nie bardzo jest jak sie przygotowac, trzeba sie spieszyc, czasu nie starcza, co gorsza jest to sobota, sklepy pozamykane...aaaa

Cytat:
Może macie jakieś propozycje akcji czy opraw meczowych?

mowisz masz, wloska szkola, jedyna droga...

Marcineek napisał/a:
Zapraszam do dyskusji!

a ja witam:)
 
     
adikson 


Wiek: 26
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 165
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 21:49   

Myslę,że wielkie brawa należa się chłlopakom z SGIFu...staraja sie stworzyć dobry klimacik na meczach...brawo...szkdoa tylko ze nie wszyscy "kibice" chca sie bawic i wychodza po 14 biegu kiedy wynik jest juz wszystkim znany...
 
     
Zetorek 
ScottMotorss

Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 760
Skąd: Gniezno City
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 21:53   

:brawo: :brawo: :brawo: dla Was robicie kawał dobrej roboty naprawde Wielkie brawa Wam sie należą
 
     
TOOMI 
SGIF


Wiek: 29
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 567
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 22:50   

Miło, że jest element ultraski w Gnieźnie. Są plusy, są minusy, ale wszystko idzie nadrobić.
 
 
     
kapusta 
old punk never die

Wiek: 43
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 2328
Skąd: z domu
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 17:46   

no niestety jest was trochę za mało, żeby rozruszać więcej osób niz tylko sektor 10. w związku z małą liczbą osób, oraz kilkoma niedociągnięciami macie mało kasy, żeby robić lepsze oprawy. ale trzymam za was kciuki, bo lepszy rydz niż nic. mnie wystarczy, że będziecie czerpać z najlepszych polskich wzorców, nam żadne makaronizmy nie są potrzebne :ups: ale to nie dotyczy tylko was ale ogólnie gnieźnieńskich kibiców (kibice górnika zabrze do gdyni pojechali w 700. wiem,że to inna klasa kibicowska, ale ile kilometrów mieli)
p.s. ulasz jest modem???? to nie wiem kyo gorszy on czy peem :no:
 
 
     
Diabel-tasmanski

Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 15426
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 22:12   

Brak kasy ?? To moze sponsor potrzebny ?? Jeśli to wystarczy żeby było więcej...

OT (!) -Ukasz jest modem w dizle koszykówka
 
     
kapusta 
old punk never die

Wiek: 43
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 2328
Skąd: z domu
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 22:25   

sponsor odpada, bo wraz z nim pojawi się cenzura wypowiedzi. grupa aby była wiarygodna musi być niezależna. przedstawiłem najprostszą opcję-zbieranie na meczach do puszek. ale szkoda, że tego nie zrobiono na meczu z gdańskiem, bo na chwilę obecną to dużej kasy nie uzbierają. sponsorzy tylko drobni, najlepiej jacyś fani, co mogą dać co miesiąc 100-200, bo kilku takich i oprawy mogą być naprawdę super.
tak jest np w lyonie. tam prawie wszyscy przedsiębiorcy płacą na klub 1 lub 5% zysku. w Gnieźnie to byłoby marzenie
 
 
     
dzieciol 
Il allenatore


Wiek: 31
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 431
Skąd: Via di Trigoria
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 22:39   

przerobienie ilosci w jakosc..ale oni sa uzaleznieni od zawodnikow, im lepsze wyniki, tym wiecej kibicow, wiecej kasy i wieksze, lepsze oprawy... marzenie scietej glowy...bo tutaj daleko do fanatyzmu, a jak widze/czytam niektore posty, to wrecz kibice jednego meczu co niektorzy, i wez tu stworz jakas grupe?! nie da sie... zostaje ich tylu ze na palcach jednej reki mozna policzyc... oprawa?! zapomnij... i tak im to jakos wychodzi, chociaz widzialem tylko te w ktorych w jakis sposob maczalem palce, to i tak +
 
     
kapusta 
old punk never die

Wiek: 43
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 2328
Skąd: z domu
Wysłany: Pią Maj 25, 2007 10:29   

http://www.youtube.com/watch?v=5GYtHHLQy-g
chłopaki niezłe co??. będe was ta Polonią co jakiś czas męczył, bo uważam, że to jest zespół który nie jest w niczym lepszy od Startu jeżeli chodzi o kibiców. nas jest wiecej i w sumie nie powinno byc problemu, żeby osiągnąc ich poziom.
chłopaki do dzieła
 
 
     
Marcineek 
SGIF-team


Wiek: 35
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 4501
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pią Maj 25, 2007 10:35   

No filmik wybitnie daje radę! Bramki - stadiony świata! Muza też pasuje (swoją drogą co to za utwór? może ktoś mi podać tytuł?). Tyle, że ciężko jest porównywać doping na kopanej i na żużlu..
 
 
     
kapusta 
old punk never die

Wiek: 43
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 2328
Skąd: z domu
Wysłany: Pią Maj 25, 2007 13:57   

bramki-stadion Polonii Warszawa, Konwiktorska 6, Muranów.
nie da się porównać, bo inna specyfika. tam śpiewa się 100 minut a na szlace tylko w przerwach. a wGnieźnie nawet na te kilka minut ludzie nie potrafią się zmobilizować
p.s. dowiem się kto to wykonuje :start_2: :start_2: :start_2: :start_2: :start_2:
 
 
     
szczypi 
SGIF-team


Wiek: 31
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 875
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pią Maj 25, 2007 14:17   

kapusta napisał/a:
a wGnieźnie nawet na te kilka minut ludzie nie potrafią się zmobilizować


ale wszystko idzie w dobrym kierunku ! coraz więcej ludzi włącza sie w doping i wg mnie jest o wiele lepiej niż rok czy dwa lata temu, wiadomo że do najlepszych nam jeszcze duuuzzzooo brakuje ale z czasem powinno byc dobrze :)
 
 
     
matigno 

Wiek: 32
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 25
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pią Maj 25, 2007 15:41   

sciezka dziewkowa z filmu:" Piraci z Karaibow" ....moja ulubiona :yes: :ok:
 
     
Antek 
SGIF-team


Wiek: 35
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 3042
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pią Maj 25, 2007 17:12   

Filmik kapusty dobry.Nie ma co. :D
No a Polonia Warszawa to inna bajka.Tam ludziom sie chce spiewac i dopingowac.
Mi troche rece opadly jak nas PSŻ przekrzyczal... ;/
W Gnieznie ludzie sie podnosza jak sa jakies dobre ekipy (Zielona Gora,Gdansk)
Ale trzeba przyznac ze ostatnio udalo sie podniesc 11 do zrobienia rakiety :D Co prawda nie cala,ale udalo sie. :peace:
 
 
     
Garścik 

Wiek: 31
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 15
Skąd: Gniezno
Wysłany: Nie Maj 27, 2007 23:18   

jak dla mnie , to chłopaki sie naprawde staraja :) a co 3ba im oddac , to to , ze robia to nie dosc ,ze dobrze, to jeszcze na wysokim poziomie, a co najwazniejsze z KULTURA!!
 
 
     
kapusta 
old punk never die

Wiek: 43
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 2328
Skąd: z domu
Wysłany: Sro Maj 30, 2007 14:07   

http://www.youtube.com/watch?v=4gvK_49M8LQ
a łomży nawet nie staram się porównać do naszego miasta. dla nich mecz z Polonią to jak dla nas mecz w gorzowie. prośba o jak najniższy wymiar kary
 
 
     
Antek 
SGIF-team


Wiek: 35
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 3042
Skąd: Gniezno
Wysłany: Czw Maj 31, 2007 00:21   

No moze juz w najblizszym czasie czyms zaskoczymy ;) Moze nie tak widowiskowo i licznie jak ŁKS Łomza.Ale postaramy sie podjac odwazne wyzwanie. :)
 
 
     
Marcineek 
SGIF-team


Wiek: 35
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 4501
Skąd: Gniezno
Wysłany: Czw Cze 21, 2007 16:21   

W ostatnim czasie na nowo ruszyła strona WWW.SGIF.PL !!
Pojawiły się na niej tapety (większość znana z tego forum) oraz userbary.
Powoli zaczyna się "kręcić" galeria...

(apropo galerii.. jeśli macie w swoich zbiorach jakieś zdjęcia naszych opraw lub ogólnie sektora 10go, proszę wyślijcie je nam na adres sgifpl@gmail.com Podajcie z którego meczu to jest zdjęcie i kto jest jego autorem /zostanie wymieniony/. Z góry dziękujemy!)

Jesteśmy świadomi, że dużo rzeczy na stronce brakuje, dlatego zwracamy się do WAS Kibice o wskazówki. Co chcielibyście widzieć na sgif.pl a co może jest zbędne. W miarę możliwości i umiejętności będziemy starali się wasze uwagi wprowadzać w życie.
Zapraszam do dyskusji.
 
 
     
kapusta 
old punk never die

Wiek: 43
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 2328
Skąd: z domu
Wysłany: Pon Cze 25, 2007 00:28   

marcineek mówił, że pojedzie do Rybnika i kilka osób z SGIF też. możecie coś powiedzieć o wyjeździe po za tym, że nie byliście? macie jakieś info?
 
 
     
szczypi 
SGIF-team


Wiek: 31
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 875
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pon Cze 25, 2007 10:06   

kapusta napisał/a:
marcineek mówił, że pojedzie do Rybnika i kilka osób z SGIF też. możecie coś powiedzieć o wyjeździe po za tym, że nie byliście? macie jakieś info?


nie pojechaliśmy bo nie było transportu :( jeszcze w sobote wieczorm załatwialiśmy ale nic z tego nie wyszlo :(
 
 
     
Adigno 
Red Army


Wiek: 28
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 2089
Skąd: Poznań/Gniezno
Wysłany: Pon Cze 25, 2007 10:08   

Ale do Grudziądza musimy pojechać !! Z wiara w zwycięstwo... :whoeva:
 
 
     
Marcineek 
SGIF-team


Wiek: 35
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 4501
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pon Cze 25, 2007 16:05   

kapusta napisał/a:
marcineek mówił, że pojedzie do Rybnika i kilka osób z SGIF też. możecie coś powiedzieć o wyjeździe po za tym, że nie byliście? macie jakieś info?


Ano nie pojechalim... za to w Poznaniu pojawiła się 3os reprezentacja SGIF która dzielnie wspierała wielkopolskich braci :)
Jeden, mimo dzisiejszego egzaminu (niestety poległem...) został i integrował się z poznaniakami oraz... Adamem Skórnickim i Grześkiem Kłopotem! :)
Oczywiście przy ;) bezalkoholowym :D

Nie wiem jak dokładnie jest w naszym teamie.. ale takiej atmosfery jaką mają w PSŻcie możemy na prawdę zazdrościć..

ps. Info z Rybnika miałem na bierząco od Toma :) Dzięki wielkie! Piwko tak jak obiecałem będzie! :)
 
 
     
adikson 


Wiek: 26
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 165
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pon Cze 25, 2007 16:38   

Mam jedno pytanie(nie jest ono złosliwe ani nic z tych rzeczy chce tylko wiedziec w czym tkwi problem)

Dlaczego SGIF nie organizuje wyjazdów??Czy powodem jest brak chętnych a moze brak przewoznikow?? Jesli ebdzie organizowany wyjazd na mecz do Grudziadza mozecie mnie juz teraz zapisac :peace:
 
     
Marcineek 
SGIF-team


Wiek: 35
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 4501
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pon Cze 25, 2007 16:40   

Adikson na mecz z Rybnikiem chcieliśmy zorganizować autobus. Niestety obudziliśmy się z tym zbyt późno i wszystkie pojazdy Edwardo były zajęte (inne znane nam firmy przewozowe z Gniezna i okolic nie chcą nawet słyszeć o wyjeździe kibiców).
Na Grudziądz szykujemy się już teraz i na dniach powinno być wszystko wiadomo.
 
 
     
szczypi 
SGIF-team


Wiek: 31
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 875
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pon Cze 25, 2007 16:40   

adikson napisał/a:

Dlaczego SGIF nie organizuje wyjazdów??Czy powodem jest brak chętnych a moze brak przewoznikow?? Jesli ebdzie organizowany wyjazd na mecz do Grudziadza mozecie mnie juz teraz zapisac :peace:


brak przewoźników, wyjazd o Grudziądza byc może będzie , niedługo się okaże :)
 
 
     
Adigno 
Red Army


Wiek: 28
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 2089
Skąd: Poznań/Gniezno
Wysłany: Pon Cze 25, 2007 16:42   

adikson napisał/a:
moze brak przewoznikow


Była końcówka roku szkolnego, wycieczki szkolne itd.. nie dało rady na Rybnik. Teraz na Grudziądz ? Czy uzbiera sie 50 kibiców chetnych na wyjazd ??
 
 
     
Diabel-tasmanski

Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 15426
Wysłany: Pon Cze 25, 2007 17:10   

Chcialem zauważyć, że autokary 15, 20 i 30 osobowe tez są :)
 
     
Marcineek 
SGIF-team


Wiek: 35
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 4501
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pon Cze 25, 2007 17:31   

Miszczu królu dasz namiary jakieś?
 
 
     
Diabel-tasmanski

Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 15426
Wysłany: Pon Cze 25, 2007 17:38   

Gdzies mam... Znajde i napisze.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 11
Copyright Gniezno.com.pl ©
Wszelkie prawa zastrzeżone.
2002 - 2013

Polityka prywatności

Korzystanie z tej witryny oznacza akceptację regulaminu

Polecamy:
Agencja Interaktywna www.by.pl | Gniezno.com.pl |

Gniezno.com.pl jest firmą niezależną oraz samofinansującą i nie korzysta ze wsparcia środków publicznych; rządowych, samorządowych ani UE.

Właścicielem Gniezno.com.pl oraz Forum.Gniezno.com.pl jest firma Patryk Pawlak Sp. z o.o. z siedzibą w Gnieźnie, 62-200 Gniezno zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Poznaniu - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego z kapitałem zakładowym w kwocie 5000 złotych w całości opłaconym. KRS: 0000475702, NIP: 7842490681, REGON: 302504149

Forum.Gniezno.com.pl stanowi integralną część portalu Gniezno.com.pl i z tego tytułu wszystkie elementy serwisu objęte są ochroną prawną. Powielanie, kopiowanie i wykorzystywanie jakiejkolwiek części jest dozwolone wyłącznie do celów osobistych. Wykorzystywanie do celów komercyjnych tylko za zgodą Gniezno.com.pl z zastrzeżeniem, iż nie mogą być one w żaden sposób modyfikowane.
Wypowiedzi użytkowników forum są ich prywatnymi opiniami. Gniezno.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi naruszające dobra osób trzecich ani za prawdziwość informacji przedstawianych przez użytkowników. Korzystający z forum ponoszą wyłączną odpowiedzialność za czyny i zachowania naruszające prawo i skutki takich zachowań.
Serwis Gniezno.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam, ogłoszeń oraz informacji dostarczonych przez osoby trzecie.

Nasze serwisy:
Gniezno.com.pl | Agencja Interaktywna www.by.pl | Forum.Gniezno.com.pl

Informacje:
Kontakt | Reklama | Regulamin | Osoby odpowiedziane za forum | Załóż swój dział | Zostań moderatorem

Realizacja: Gniezno.com.pl & Agencja Interaktywna www.by.pl